17 Temmuz 2016 Pazar 01:01
Linç Edilmek İstenen Asker Uşaklı Çıktı

İstanbul’da  yaşanan olaylarda Basın Ekspres yolunda tank'ın  içerisinde mahsur kalan ve vatandaşlar tarafından  linç girişimine uğrayan asker Er Ali Özçelik'in Uşaklı olduğu iddia edildi.

 İddialara göre Er Ali Özçelik'in Uşak Selvioğlu Köyü'nden olduğu,  Karaagaç mahallesinde oturduğu ve usta birliğinde 4 günlük asker olduğu belirtiliyor.

Er Ali Özçelik'i  öfkeli kalabalığın linç girişiminden polisin ve sağ duyulu vatandaşların müdahalesi ile kurtarılmıştı.

Son Güncelleme: 17.07.2016 15:32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
isimsiz 2016-07-17 03:49:52

O askere kalkan ellef kirilsin inşAllah adi ssrefsizler ne istersiniz garibanda yavsaklar

Avatar
Uşaklı 2016-07-17 15:52:54

O askerin sucu günahı yok. Onu bu cendereye çekenler bunun hesabını verecekler

Avatar
ceylan 2016-07-17 19:59:36

Canm ya kiyamam bn sana uşak arkanda

Avatar
abi 2üst sokağımızda oturuyodu 2016-07-17 12:41:21

abi 2üst sokağımızda oturuyodu

Misafir Avatar
adam 2016-08-16 09:34:04 @abi 2üst sokağımızda oturuyodu

kardeşim sen nerde oturuyosun yani hangi şehirde. bu askerin sosyal bi hesabı varsa lütfen link atar mısın çok merak ediyorum durumunu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
isimsiz23234 2016-07-17 20:44:33 @abi 2üst sokağımızda oturuyodu

lütfen çok acil

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
isimsiz1294 2016-07-17 20:17:43 @abi 2üst sokağımızda oturuyodu

sosyal medya hebaı varmı varsa söylermisin gerçekten çok üzüldüm günlerdir onu arıyorum

Beğenmedim! (0)
Avatar
win10 2016-07-17 15:06:35

lan ondan ne istediniz emir kulu lan o ona kaldırdığınız eller kopsun inşAllah

Avatar